The Next Big Thing for Technology Careers, Thursday 22 January 2015 : Cisco Carries Reviewed by Kampung Tangguh Semeru dan 17 Orang Lainnya on Rating: 4

The Next Big Thing for Technology Careers, Thursday 22 January 2015 : Cisco Carries




Hi my Friends, That's news I was Received from CISCO, What do You thing about This Agenda? Here that's messages :

REGISTER NOW for the Find Yourself In the Future Cisco TV Series on 22 January 2015 from 12 noon until 1 pm (UTC+8) with Rajiv Niles, Director of IoE.



Are you ready for the next big thing? The technologies known as the Internet of Everything (IoE) barely existed a few years ago, but connected devices are now poised to boom. Cisco’s Internet Business Solutions Group (IBSG) predicts some 25 billion devices will be connected by 2015, and 50 billion by 2020.

This rapid and enormous growth will provide new ways for high-tech employees to put their skills to use, offering tremendous career opportunities for people from a wide range of technology fields.

Do you have everything this career demands? Find the answer by joining Rajiv Niles, Director of IoE here at Cisco.

Hurry, places are limited.

 

Rajiv Niles
Cisco’s Director 
Internet of Everything


2 comments

Hello my good people of Asia,may ALLAH be praised, my name is Mahmud Simon, An INDONESIA citizens but i am based here in MALAYSIA; I want to use this medium to tell you all about the goodness of God that has finally lead me to this good lender through Mrs Nurliana Novi, a really original loan lender named Elina Johnson, director ELINA JOHNSON LOAN FIRM, after i have been scammed by fake lenders, I was broke, despair and do not know what to do and who to believe, then she came and put a huge smile on my face in my biggest surprise. I know most of you has also been a victim of fraud, you should not bother anymore because I have to convey the good news and the only lender you can trust,

Again after i got the loan from her i invested in a business and i saw that i needed more, I was shock when the mother gave me another loan in addition to the previous loan, my good people i have seen it and i am part of the experience, today my life has a new turn thanks to mother Elina, yes you might be scared because of fake testimonies you have heard but i am a witness and if i am telling lies may ALLAH take my life, my there people if you want a genuine loan she is the only one you can trust,

Mrs Elina Johnson of the ELINA JOHNSON LOAN FIRM just contact her today via email: elinajohnson22@gmail.com » for more info on how to get your loan or you can contact me through my email for further guidance; mahmudsimon2@gmail.com, and advice on how to apply for a loan from Mrs. Nurliana Novi on nurliananovi96@gmail.com. I wait to hear your own good news, Thank you all and may ALLAH be praised.

Reply

Hello kawan-kawan, saya ingin berkongsi keterangan saya tentang bagaimana saya mendapat kad ATM BLANK saya yang telah mengubah hidup saya hari ini. Saya pernah tinggal di jalan di mana perkara-perkara begitu sukar bagi saya, walaupun untuk membayar bil saya amat sukar untuk saya meletak apartmen saya dan mula tidur di jalan Vegas. saya mencuba semua yang saya boleh lakukan untuk mendapatkan pekerjaan tetapi semuanya sia-sia kerana saya dari sisi hitam Amerika. jadi saya memutuskan untuk melayari telefon saya untuk kerja-kerja dalam talian di mana saya mendapat iklan di Hacker yang mengiklankan kad ATM Blank yang boleh digunakan untuk menggodam Mesin Mesin ATM di seluruh dunia, saya tidak pernah fikir ini boleh menjadi nyata kerana kebanyakan iklan di internet adalah berdasarkan penipuan, jadi saya memutuskan untuk memberikan percubaan ini dan melihat di mana ia akan membawa saya jika ia boleh mengubah hidup saya untuk kebaikan. saya menghubungi penggodam ini dan mereka memberitahu saya mereka dari Australia dan juga mereka mempunyai cawangan di seluruh dunia yang mereka gunakan untuk membangunkan ATM CARDS, ini adalah benar dan bukan penipuan yang membantu saya. untuk memotong cerita pendek ini lelaki yang geeks dan juga pakar-pakar di pembaikan ATM, pengaturcaraan dan pelaksanaan yang mengajar saya pelbagai tip dan trik tentang melanggar Mesin ATM dengan kad ATM Blank.i memohon kad ATM Blank dan dihantar kepada saya dalam masa 3 hari dan saya lakukan seperti yang saya diberitahu dan hari ini hidup saya telah berubah dari walker jalan ke rumah saya, tidak ada ATM MACHINES ATM ATM BLANK ini TIDAK boleh menembus ke dalamnya kerana ia telah diprogramkan dengan pelbagai alat dan perisian sebelum ia akan dihantar kepada anda. hidup saya telah benar-benar berubah dan saya ingin berkongsi ini dengan dunia, saya tahu ini adalah haram tetapi juga cara yang bijak untuk hidup Big kerana kerajaan tidak boleh membantu kita sehingga kita harus membantu diri kita sendiri. Sekiranya anda juga mahukan kad ATM BLANK ini saya mahu anda menghubungi e-mel Hackers di Mike Fiser. E-mel: blankatm156@gmail.com

Reply

Post a Comment